Jak dosáhnout toho, aby Váš krk vypadal mladší? Zkuste tento trik!

Publikováno 31.12.2016

Naneštěstí, jedním z prvních příznaků stárnutí je ovislá kůže na krku. Proč? Krční kožní sval - platysma není přichycen na žádné kosti nebo vazu, který by zajišťoval jeho stabilitu, proto postupem času začne přilehlé. Toto je hlavní důvod proč pokožka v oblasti krku ztrácí svou elasticitu. Mnoho žen utrácí tisíce eur na drahé kosmetické produkty, které nepřinášejí očekávaný výsledek. Proč takto zatěžovat svou peněženku, když výsledek lze dosáhnout i přírodní cestou? V tomto článku vám ukážeme 5 jednoduchých způsobů, které váš krk omladí.

 

Zvyšte přísun vitaminu C

Všichni víme, že vitamin C je jeden z nejlepších přírodních antioxidantů. Můžete ho získat přes stravu (např. Citrusy) nebo příjmem doplňků výživy. Výzkumy ukázaly, že pokud do péče zahrnete i vyživovací krém s ochranným faktorem, dosáhnete skvělé výsledky. Slavná dermatoložka Beatriz Molina, doporučuje sérum s obsahem kyseliny askorbové, pro rychlejší vstřebávání do pokožky.

 

Nevystavujte se slunci

UV záření škodí pokožce vašeho těla nejen v oblasti krku. Pokud se opalujete, nezapomeňte na ochranný krém nejméně 30 SPF s obsahem zinku a titanu, jelikož obě chrání před UVA a UVB paprsky. Krémem na opalování se natřete stále, když se chystáte na slunce, nejen pokud se jdete opalovat.

 

pravidelně cvičte

Všichni víme, že cvičení je extrémně důležité a obecně i zdraví prospěšné. Totéž platí io svalech na krku. Pravidelným cvičením zaměřeným na krční svaly, krk zpevníte a zlepšíte jeho vzhled. Poslední studie prokázaly, že lidé, kteří cvičí alespoň 2x týdně mají elastičtější pokožku. Cvičení také zlepšuje krevní oběh a distribuci kyslíku do svalů.

 

Doplňky obsahující kolagen

Víte co je kolagen? Jde o část pojivové tkáně kůže, které zajišťuje pokožku pevnou a podporuje tvorbu nových kožních buněk. A také je extrémně podstatný pro elasticitu pokožky. Mnoho dermatologů světa doporučuje užívání doplňků stravy obsahujících kolagen.

 

Před spaním konzumujte mastné kyseliny

Měli byste vědět, že omega-3 a omega-6 mastné kyseliny jsou důležité pro zlepšování kvality pokožky, protože podporují tvorbu kolagenu a obnovu kožních buněk. Nejbohatším zdrojem těchto mastných kyselin jsou: losos, sardinky, avokádo, špenát, lněná semínka a jadérka dýně. Konzumace těchto potravin se doporučuje hodinu před spánkem.

 

Věříme, že vám tento článek pomohl!

Napište nám

x