12 neuvěřitelných triků, díky kterým budete štíhlejší, a zaberou jen pár sekund

Publikováno 06.01.2017

Nepotřebujete složité dietní plány, nebo zdlouhavé rutinní cvičení abyste byla štíhlejší v roce 2017. Zkuste místo toho uplatňovat tyto rychlé a snadné zdravotních triky - z nichž všechny mohou být hotovy za minutu nebo méně!

  1. Jednou denně si dopřejte tabletku vitaminu D. Nejenom, že pomůže chránit vaše kosti, posílí vaše svaly a sníží riziko rakoviny. Nová studie zjistila, že jedna pilulka denně může pomoci tělu blokovat účinky kortizolu, což je stresový hormon, který vede k nadměrnému hromadění tuku v oblasti břicha. 
  2. Ke svačině něco, co napomůže vašemu hubnutí, nejlepší je hrst ořechů. Ořechy jsou plné zdravých tuků, které napomáhají tomu, že se rychleji cítíte plná, zvýší vaši energii, a zabrání vám sáhnout po sušenkách, když máte pocit hladu.
  3. Hydratace je při hubnutí velmi důležitá a proč to nepodpořit? Hoďte plátky citronu a snítky máty do vody, obě tyto ingredience jsou bez kalorií a bez cukru a zároveň pomůžou při trávení. 
  4. Pokud se přeci jen neobejdete bez sladkostí, pak nejnovější studie prokázaly, že pokud si něco sladkého dáte s jídlem, nebo těsně po něm, tělo si to pamatuje mnohem déle. Déle tento cukr bude trávit a tím vytvoří v mozku pocit neustálého přísunu cukrů. Vaše tělo pak nebude vyžadovat další. 
  5. Některé potraviny jsou pro vaše celkové zdraví cennější než ostatní - podle nedávné zprávy zveřejněné v časopise PLoS . Toto multi-tasking ovoce a zelenina, jak vědci zjistili, nejen zvýší váš celkový zdravotní stav, ale také bylo prokázáno, že pomůže zbavit se kil. A co stojí na stupni vítězů? Jasně, šťavnaté borůvky.
  6. Mějte zrcadlo v blízkosti vašeho stolu: Vědci zjistili, že pokud jíte nezdravé potraviny (jako čokoládový dort) před zrcadlem, stávají se „méně chutnými" - a to vede ke snížení hmotnosti, protože je nebudete chtít dále konzumovat.
  7. Zastavte se na chvíli v dopoledních hodinách – dopřejte si snídani. Podle výživových specialistů, vynechání snídaně je spojeno s přebytkem tělesné hmotnosti. PS: Vaše nejlepší sázka jsou zdravé sacharidy v kombinaci s vlákninou a bílkovinami, müsli, arašídové máslo na toastu s jahodami nebo nízkotučný jogurt celozrnné obiloviny a ovoce.
  8. Až budete hotovi s večeří, zapalte si vonnou svíčku ve vaší domácnosti. Ne každá vůně to umí: bylo prokázáno, že vůně vanilky snižuje chutě na sladké
  9. Studie ukázala, že můžete skutečně sklízet větší výhody cvičení tím, že pracuje v krátkých, vysoce intenzivní intervalech, než když cvičíte delší dobu v pomalejším tempu. Proč tedy nezjisti, kolik uděláte dřepů za minutu - a přeměnit to na denní zvyk? 
  10. Ačkoli tímto spálíte málo kalorií, ale žvýkačka může být velkou podporou při hubnutí, protože zaměstnáte svůj mozek od myšlenek na jídlo, což pomáhá omezit vaše bezduché pojídání či mlsání.
  11. Přidejte si zázvor do čaje. Kořen zázvoru hraje klíčovou roli při hubnutí a to především díky snížení produkce inzulínu (hormonu zodpovědného za zvyšování hladiny cukru v krvi) ve vašem těle. Dalším klíčovým účinkem zázvoru je to, že vám pomůže cítit se plnější a pomáhá spalovat tuk.
  12. Stůjte rovně a cvičte správné držení těla, to vám pomůže vypadat a cítit se štíhleji. Proč? Když se hrbíte, necháme náš žaludek „spadnout“ a tak máme tendenci vypadat těžší, než skutečně jsme - ale pokud stojíte rovně, vypadáte vyšší, štíhlejší a zároveň posilujete vaše svaly.

Milé dámy pokud tedy chcete zhubnout nějaké to kilo nenásilnou formou, pak mějte na paměti tyto jednoduché triky. Zaberou jen pár minut, ale výsledky se určitě dostaví. 

Doporučujeme

Napište nám

x